Skip to main content

Jeg har ikke modtaget min ordre?

Der kan være flere årsager til, at du endnu ikke har modtaget din ordre.

Når du har lagt din ordre, skal du kort efter modtage en ordrebekræftelse og når vi har pakket varerne og din pakke er afhentet af GLS, modtager du en leveringsbekræftelse på email og evt SMS hvis du har oplyst dit mobilnummer. Herefter modtager du endnu en mail med track og trace nummeret til din pakke som du kan spore på GLS’ hjemmesiden.

1. Tjek på din ordrebekræftelse om du har oplyst korrekt navn og adresse.

2. Hvis du ingen ordrebekræftelse fået, har du mon så oplyst korrekt mailadresse? Check også SPAM mappen.

3. Tjek om du har bestilt en vare, som er ”forudbestilling”. Hvis du har bestilt en vare, under forudbestilling, så sendes din ordre først, fra den oplyste dato.

4. Hvis du har modtaget en leveringsbekræftelse kan du tracke den på GLS‘s hjemmeside

Vi sender ALLE pakker forsikret med GLS, og du kan derfor søge efter din pakke, og se hvor langt den er.

Hvis overstående punkter ikke er problemet, så send os endelig en mail på kontakt@woodif.dk – vi vil meget gerne hjælpe.